Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

Hierarchia

< STANOWISKA OFICERSKIE >
Generał — wilk dowodzący wszystkimi cechami wojennymi, zazwyczaj jest nim przywódca watahy;
Zwerbowany wilk: ~ Renesmee

Kapitan wojska — pod jego wpływy podlegają stratedzy, strażnicy, posłańcy oraz wojownicy;
Wymagania: ~ Ranga: Gamma
Zwerbowany wilk: ~ Naharys Ravennight

Dowódca skrytobójców — wilk ten pod swoimi wpływami ma szpiegów, najemników oraz płatnych morderców (jeśli przywódca nie jest również generałem, to dowódca tego cechu, nie musi składać raportów generałowi, a od razu alfie);
Wymagania: ~ Ranga: Gamma | Beta
Zwerbowany wilk: ~ Atrehu

Dowódca polowań — jego zadaniem jest kierowanie drużyny łowieckiej oraz przydzielanie należącej do niej wilkom odpowiednich funkcji;
Wymagania: ~ Minimalny poziom - 10 , wysokie punkty umiejętności: Kondycja/Zwinność
Zwerbowany wilk: ~

Główny Medyk — wilk zajmujący się organizacją pracy podległych mu medyków oraz zielarzy, zajmuje się osobiście zdrowie głównie wilków z wyższymi rangami;
Wymagania: ~  Minimalny poziom - 10 , wysokie punkty umiejętności: Inteligencja
Zwerbowany wilk: ~

Główny Kapłan — ma bezpośredni kontakt z bóstwami, może przywoływać zmarłych;
Wymagania: ~   Minimalny poziom - 10 , wysokie punkty umiejętności: Inteligencja/Magia
Zwerbowany wilk ~

< STANOWISKA BOJOWE >
Gwardia: [0/5] — Czyli służba specjalna do obrony Pary Alf oraz ich potomstwa w czasie wojny. Rozwija się pod względem siłowym i wytrzymałościowym. Jest to jednostka lepiej wyszkolona od Wojowników, dlatego też postać, kierująca się tą ścieżką, powinna również rozwinąć się pod względem wiedzy taktycznej oraz magicznej;
Zwerbowane wilki:

*°Wojownik: [3/5] — wilki sprawujące tę funkcję w czasach pokoju — głównie trenują lub w kryzysowych sytuacjach pomagają zaopatrywać zapasy watahy w pożywienie. W czasach wojennych służą natomiast jako żołnierze;
Zwerbowane wilki: ~  Hinata, Lawrence Luzige, Attano Luzige

Paladyn: [1/4] — Druga linia obrony po wojownikach. Jest to grupa lepiej szkolona pod względem siłowym i magicznym. Wytrzymałość jest też brana pod uwagę, ze względu, że paladyni jak wojownicy, prowadzą niebezpieczny tryb życia;
Zwerbowane wilki: ~ Naharys Ravennight

Strateg: [1/2] — strateg zajmuje się układaniem planu walki oraz możliwych ataków na wrogie watahy. W logiczny sposób rozmieszcza ich w określonym miejscu, tak aby straty były jak najmniejsze.
Zwerbowane wilki: ~ Sininen

< STANOWISKA PATROLUJĄCE >
Czujka Dzienna: [2/4] —  za zadanie ma pilnowanie porządku na terenach watahy, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidować występujące zagrożenie. Jednostka obronna patroluje okolice w dzień powinien znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce kontynentu. Członek patrolu powinien się rozwijać pod względem siły oraz wytrzymałości. 
Zwerbowane wilki: ~ Atrehu, Shori

Czujka Nocna: [4/4] 
— wilk, który odpowiada za pilnowanie porządku na terenach watahy/stada, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidować występujące zagrożenie. Jednostka obronna patroluje okolice w nocy, powinna znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce kontynentu. Poza znajomością terytorialną, członek patrolu nocnego powinien mieć dobry wzrok i sprawne zmysły słuchu i powonienia.
Zwerbowane wilki: ~ Kotori, Yneryth, Copycat, Niko

*°Posłaniec: [1/2] — wilk będący posłańcem ma w okresie walk przekazywać wiadomości od przywódcy do wrogów.
Zwerbowane wilki: ~ Belief

< STANOWISKA ZABÓJCÓW >
✦Najemnik: [2/2]  — są to wilki odpłatnie wykonujące mniejsze lub większe prace na zlecenie dla innych;
Zwerbowane wilki: ~ Yneryth, Dusław

•Płatny morderca: [1/2] — wilki pełniące te funkcje zazwyczaj zajmują się współpracą ze szpiegami i cichym pozbywaniu wrogów watahy na rozkaz dowódcy lub przywódcy stada. Inny wilk może zlecić im morderstwo za wysoką cenę, ale jeśli zostanie ono wykryte zleceniodawca zostanie wyrzucony ze stada;
Zwerbowane wilki: ~ Itachi


< STANOWISKA MEDYCZNE ORAZ RELIGIJNE >
Medyk: [4/4] — wilki te zajmują się poznawaniem chorób i leczeniem ich oraz opiekują się chorymi;
Zwerbowane wilki: ~ Tarou, Lonya, Itami, Shani

Botanik: [2/4] — Postacie na tym stanowisku mają za zadanie dbać o prawidłową hodowlę potrzebnych ziół, które później wykorzysta zielarz do sporządzania mieszanek leczniczych i lekarstw. Wilk powinien wykazywać się sporą wiedzą, a także znać tajniki Magii ~ niektóre z ziół mają magiczne właściwości;
Zwerbowane wilki: ~ Nabi, Cúán

Zielarz: [4/4] — zielarze współpracują z medykami i alchemikami dostarczając im potrzebnych ziół oraz tworząc lekarstwa;
Zwerbowane wilki: ~Itami, Tarou, Nabi, Eowina

Alchemik: [1/4] — wilk będący alchemikiem ma pomagać medykom w leczeniu chorób na które nie działają zwykle lekarstwa, oprócz tego w okresie wojny mogą zostać poproszeni o próby tworzenia broni;
Zwerbowane wilki: ~ Pawona 

Kapłan: [0/4] — odprawia obrzędy świąt, pomaga przywódcy kontaktować się z bóstwami oraz zmarłymi;
Zwerbowane wilki: ~

Ratownik medyczny [2/4]  Wilk ten, o odpowiedniej wiedzy i doświadczeniu, jest odpowiedzialny za ogólny przebieg akcji ratunkowej poza terenami watahy. Mając do pomocy sanitariusza, dba o dobro pacjenta do czasu jego transportu do punktu medycznego;
Zwerbowane wilki: ~Cúán, Eowina

Sanitariusz [1/4] — Wilk, który asystuje ratownikowi medycznemu. Według zaleceń medyka, podaje pacjentowi odpowiednie leki oraz opatruje mało lub bardzo groźne rany;
Zwerbowane wilki: ~ Belief

Zaopatrzeniowiec [0/2]  Odpowiada za stan wszystkich materiałów medycznych i leków, niezbędnych do pomocy rannemu;
Zwerbowane wilki:

Powietrzny zwiad  [2/4] Wilk o odpowiednich kwalifikacjach, który z powietrza, wypatruje miejsce wypadku, któremu uległ jakiś wilk. Po odkryciu miejsca celu, wraca do ekipy ratowniczej i informuje ich o położeniu poszkodowanego;
Zwerbowane wilki: ~ Renesmee, Sininen

< STANOWISKA ŁOWIECKIE >
Gończy: [1/4] — gończymi są najbardziej wytrzymałe oraz najszybsze wilki z drużyny łowieckiej gdyż ich zadaniem jest pogoń za ofiarą;
Zwerbowane wilki: ~ Kotori

Tropiciel: [1/4] — tropiciele zajmują się wytopieniem celu oraz doprowadzeniu reszty drużyny do niego;
Zwerbowane wilki: ~ Lonya

Atakujący: [3/4] — wilki będące atakującymi są wsparciem dla gończych, gdy ci zmęczą już zwierzynę oni mają ją złapać i zabić;
Zwerbowane wilki: ~ Attano Luzige, Lawrence Luzige, Copycat

Naganiacz: [0/2] — to członek grupy łowieckiej, którego zadaniem jest nakierowanie ściganej ofiary w stronę przyczajonych Atakujących; 
Zwerbowane wilki: ~

< STANOWISKA NAUCZYCIELSKIE I INNE >
Opiekun: [1/3] — opiekuje się szczeniakami pod nieobecność rodziców;
Zwerbowane wilki: ~ Noiter

Szpieg: [1/3] — zadaniem wilków zajmujących te funkcje jest zdobywanie informacji o wrogach;
Zwerbowane wilki: ~ Shori

Nauczyciel walki: [0/2] — Bohater ukształtowany na polach bitewnych, który opanował do perfekcji sztukę wojenną, dzieli się z młodszym pokoleniem swą wiedzą i doświadczeniem. Spod jego skrzydła wychodzą wyszkoleni wojownicy, paladyni, gwardziści i stratedzy. Wilk poza doświadczeniami bojowymi powinien iść w ścieżkę siły, kondycji i sprytu;
Zwerbowane wilki: ~

Nauczyciel medycyny: [0/2] — Wilk, trudniący się w kształceniu przyszłych medyków, winien wykazywać się niezwykle obszerną wiedzą na temat leczenia, rodzajami ziół oraz istniejących chorób. Po skończonej edukacji wilki mogą rozpocząć karierę medyka, zielarza, alchemika i botanika. Nauczyciel medycyny winien cechować się wysokim poziomem inteligencji, sprytu i magii;
Zwerbowane wilki: ~

Nauczyciel Łowiectwa: [0/2] — To wilk, który przyjmuje pod swe skrzydła uczniów, mającymi się stać przyszłymi łowcami. Wilk ten powinien być niezwykle zwinny oraz wyczulone zmysły, poza tym niebywale sprytny i inteligentny. Po skończonej edukacji wilki mogą podążać ścieżką łowców, naganiaczy, atakujących, tropicieli i gończych;
Zwerbowane wilki: ~

< SZCZENIĘCE >
Uczeń (∞) — jest to szczeniak, który jako przyszłe stanowisko chce wybrać stanowiska inne lub łowieckie. Szczeniak może wybrać mistrza, za zgodą właściciela dorosłego wilka.
Zwerbowane wilki:

Czeladnik — czeladnikiem jest szczeniak, który wiąże przyszłość ze stanowiskiem medycznym lub religijnym. Może nim zostać przez nauki u dorosłego wilka pełniącego dany zawód. Za zgodą właściciela tego wilka może on być mistrzem szczeniaka.
Zwerbowane wilki: ~

Kadet (∞) — szczeniak ukierunkowany na stanowiska wojskowe. Szczeniak może wybrać mistrza, za zgodą właściciela dorosłego wilka.
Zwerbowane wilki:



< PRZYPISY >
~ Stanowisko pogrubione — jest to stanowisko niedostępne na start, na które należy zasłużyć
~ Stanowisko pogrubione i zaznaczone kursywą oznacza, że wszystkie miejsca są zajęte
*— Te stanowiska uaktywniają się dopiero w okresie wojny, konkretnej sytuacji lub zmieniają wtedy swoją funkcję
°— Te stanowiska w razie nie potrzeby ich pierwotnej aktywności mogą zastępować łowieckie jeśli drużyna łowiecka jest niekompletna
•— Te stanowiska mogą być stresujące, wilkom sprawującym je może się łatwiej obniżać stan psychiczny
✦— Wilki sprawujące te stanowiska nie do końca należą do watahy, gdyż nie do końca działają na ich terenach

Brak komentarzy

Prześlij komentarz