< STANOWISKA OFICERSKIE >
Generał — wilk dowodzący wszystkimi cechami wojennymi, zazwyczaj jest nim przywódca watahy;Zwerbowany wilk: ~ Renesmee
Kapitan wojska — pod jego wpływy podlegają stratedzy, strażnicy, posłańcy oraz wojownicy;
Wymagania: ~ Ranga: Gamma
Zwerbowany wilk: ~ Naharys Ravennight
Dowódca skrytobójców — wilk ten pod swoimi wpływami ma szpiegów, najemników oraz płatnych morderców (jeśli przywódca nie jest również generałem, to dowódca tego cechu, nie musi składać raportów generałowi, a od razu alfie);
Wymagania: ~ Ranga: Gamma | Beta
Zwerbowany wilk: ~ Atrehu
Dowódca polowań — jego zadaniem jest kierowanie drużyny łowieckiej oraz przydzielanie należącej do niej wilkom odpowiednich funkcji;
Wymagania: ~ Minimalny poziom - 10 , wysokie punkty umiejętności: Kondycja/Zwinność
Zwerbowany wilk: ~
Główny Medyk — wilk zajmujący się organizacją pracy podległych mu medyków oraz zielarzy, zajmuje się osobiście zdrowie głównie wilków z wyższymi rangami;
Wymagania: ~ Minimalny poziom - 10 , wysokie punkty umiejętności: Inteligencja
Zwerbowany wilk: ~
Główny Kapłan — ma bezpośredni kontakt z bóstwami, może przywoływać zmarłych;
Wymagania: ~ Minimalny poziom - 10 , wysokie punkty umiejętności: Inteligencja/Magia
Zwerbowany wilk ~
< STANOWISKA BOJOWE >
Gwardia: [0/5] — Czyli służba specjalna do obrony Pary Alf oraz ich potomstwa w czasie wojny. Rozwija się pod względem siłowym i wytrzymałościowym. Jest to jednostka lepiej wyszkolona od Wojowników, dlatego też postać, kierująca się tą ścieżką, powinna również rozwinąć się pod względem wiedzy taktycznej oraz magicznej;Zwerbowane wilki: ~
*°Wojownik: [3/5] — wilki sprawujące tę funkcję w czasach pokoju — głównie trenują lub w kryzysowych sytuacjach pomagają zaopatrywać zapasy watahy w pożywienie. W czasach wojennych służą natomiast jako żołnierze;
Zwerbowane wilki: ~ Hinata, Lawrence Luzige, Attano Luzige
Paladyn: [1/4] — Druga linia obrony po wojownikach. Jest to grupa lepiej szkolona pod względem siłowym i magicznym. Wytrzymałość jest też brana pod uwagę, ze względu, że paladyni jak wojownicy, prowadzą niebezpieczny tryb życia;
Zwerbowane wilki: ~ Naharys Ravennight
Strateg: [1/2] — strateg zajmuje się układaniem planu walki oraz możliwych ataków na wrogie watahy. W logiczny sposób rozmieszcza ich w określonym miejscu, tak aby straty były jak najmniejsze.
Zwerbowane wilki: ~ Sininen
< STANOWISKA PATROLUJĄCE >
Czujka Dzienna: [2/4] — za zadanie ma pilnowanie porządku na terenach watahy, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidować występujące zagrożenie. Jednostka obronna patroluje okolice w dzień powinien znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce kontynentu. Członek patrolu powinien się rozwijać pod względem siły oraz wytrzymałości. Zwerbowane wilki: ~ Atrehu, Shori
Czujka Nocna: [4/4] — wilk, który odpowiada za pilnowanie porządku na terenach watahy/stada, alarmowanie pozostałych o nadchodzącym niebezpieczeństwie oraz jeśli będzie taka potrzeba zlikwidować występujące zagrożenie. Jednostka obronna patroluje okolice w nocy, powinna znać wszelkie zakamarki lasów i gór, by nie dopuścić do przyjścia nieoczekiwanych gości w serce kontynentu. Poza znajomością terytorialną, członek patrolu nocnego powinien mieć dobry wzrok i sprawne zmysły słuchu i powonienia.
Zwerbowane wilki: ~ Kotori, Yneryth, Copycat, Niko
*°Posłaniec: [1/2] — wilk będący posłańcem ma w okresie walk przekazywać wiadomości od przywódcy do wrogów.
Zwerbowane wilki: ~ Belief
< STANOWISKA ZABÓJCÓW >
✦Najemnik: [2/2] — są to wilki odpłatnie wykonujące mniejsze lub większe prace na zlecenie dla innych;Zwerbowane wilki: ~ Yneryth, Dusław
•Płatny morderca: [1/2] — wilki pełniące te funkcje zazwyczaj zajmują się współpracą ze szpiegami i cichym pozbywaniu wrogów watahy na rozkaz dowódcy lub przywódcy stada. Inny wilk może zlecić im morderstwo za wysoką cenę, ale jeśli zostanie ono wykryte zleceniodawca zostanie wyrzucony ze stada;
Zwerbowane wilki: ~ Itachi
< STANOWISKA MEDYCZNE ORAZ RELIGIJNE >
Medyk: [4/4] — wilki te zajmują się poznawaniem chorób i leczeniem ich oraz opiekują się chorymi;Zwerbowane wilki: ~ Tarou, Lonya, Itami, Shani
Botanik: [2/4] — Postacie na tym stanowisku mają za zadanie dbać o prawidłową hodowlę potrzebnych ziół, które później wykorzysta zielarz do sporządzania mieszanek leczniczych i lekarstw. Wilk powinien wykazywać się sporą wiedzą, a także znać tajniki Magii ~ niektóre z ziół mają magiczne właściwości;
Zwerbowane wilki: ~ Nabi, Cúán
Zielarz: [4/4] — zielarze współpracują z medykami i alchemikami dostarczając im potrzebnych ziół oraz tworząc lekarstwa;
Zwerbowane wilki: ~Itami, Tarou, Nabi, Eowina
Alchemik: [1/4] — wilk będący alchemikiem ma pomagać medykom w leczeniu chorób na które nie działają zwykle lekarstwa, oprócz tego w okresie wojny mogą zostać poproszeni o próby tworzenia broni;
Zwerbowane wilki: ~ Pawona
Kapłan: [0/4] — odprawia obrzędy świąt, pomaga przywódcy kontaktować się z bóstwami oraz zmarłymi;
Zwerbowane wilki: ~
Ratownik medyczny [2/4] — Wilk ten, o odpowiedniej wiedzy i doświadczeniu, jest odpowiedzialny za ogólny przebieg akcji ratunkowej poza terenami watahy. Mając do pomocy sanitariusza, dba o dobro pacjenta do czasu jego transportu do punktu medycznego;
Zwerbowane wilki: ~Cúán, Eowina
Sanitariusz [1/4] — Wilk, który asystuje ratownikowi medycznemu. Według zaleceń medyka, podaje pacjentowi odpowiednie leki oraz opatruje mało lub bardzo groźne rany;
Zwerbowane wilki: ~ Belief
Zaopatrzeniowiec [0/2] — Odpowiada za stan wszystkich materiałów medycznych i leków, niezbędnych do pomocy rannemu;
Zwerbowane wilki: ~
Powietrzny zwiad [2/4] —Wilk o odpowiednich kwalifikacjach, który z powietrza, wypatruje miejsce wypadku, któremu uległ jakiś wilk. Po odkryciu miejsca celu, wraca do ekipy ratowniczej i informuje ich o położeniu poszkodowanego;
Zwerbowane wilki: ~ Renesmee, Sininen
Powietrzny zwiad [2/4] —Wilk o odpowiednich kwalifikacjach, który z powietrza, wypatruje miejsce wypadku, któremu uległ jakiś wilk. Po odkryciu miejsca celu, wraca do ekipy ratowniczej i informuje ich o położeniu poszkodowanego;
Zwerbowane wilki: ~ Renesmee, Sininen
< STANOWISKA ŁOWIECKIE >
Gończy: [1/4] — gończymi są najbardziej wytrzymałe oraz najszybsze wilki z drużyny łowieckiej gdyż ich zadaniem jest pogoń za ofiarą;Zwerbowane wilki: ~ Kotori
Tropiciel: [1/4] — tropiciele zajmują się wytopieniem celu oraz doprowadzeniu reszty drużyny do niego;
Zwerbowane wilki: ~ Lonya
Atakujący: [3/4] — wilki będące atakującymi są wsparciem dla gończych, gdy ci zmęczą już zwierzynę oni mają ją złapać i zabić;
Zwerbowane wilki: ~ Attano Luzige, Lawrence Luzige, Copycat
Naganiacz: [0/2] — to członek grupy łowieckiej, którego zadaniem jest nakierowanie ściganej ofiary w stronę przyczajonych Atakujących;
Zwerbowane wilki: ~
< STANOWISKA NAUCZYCIELSKIE I INNE >
Opiekun: [1/3] — opiekuje się szczeniakami pod nieobecność rodziców;Zwerbowane wilki: ~ Noiter
•Szpieg: [1/3] — zadaniem wilków zajmujących te funkcje jest zdobywanie informacji o wrogach;
Zwerbowane wilki: ~ Shori
Nauczyciel walki: [0/2] — Bohater ukształtowany na polach bitewnych, który opanował do perfekcji sztukę wojenną, dzieli się z młodszym pokoleniem swą wiedzą i doświadczeniem. Spod jego skrzydła wychodzą wyszkoleni wojownicy, paladyni, gwardziści i stratedzy. Wilk poza doświadczeniami bojowymi powinien iść w ścieżkę siły, kondycji i sprytu;
Zwerbowane wilki: ~
Nauczyciel medycyny: [0/2] — Wilk, trudniący się w kształceniu przyszłych medyków, winien wykazywać się niezwykle obszerną wiedzą na temat leczenia, rodzajami ziół oraz istniejących chorób. Po skończonej edukacji wilki mogą rozpocząć karierę medyka, zielarza, alchemika i botanika. Nauczyciel medycyny winien cechować się wysokim poziomem inteligencji, sprytu i magii;
Zwerbowane wilki: ~
Nauczyciel Łowiectwa: [0/2] — To wilk, który przyjmuje pod swe skrzydła uczniów, mającymi się stać przyszłymi łowcami. Wilk ten powinien być niezwykle zwinny oraz wyczulone zmysły, poza tym niebywale sprytny i inteligentny. Po skończonej edukacji wilki mogą podążać ścieżką łowców, naganiaczy, atakujących, tropicieli i gończych;
Zwerbowane wilki: ~
< SZCZENIĘCE >
Uczeń (∞) — jest to szczeniak, który jako przyszłe stanowisko chce wybrać stanowiska inne lub łowieckie. Szczeniak może wybrać mistrza, za zgodą właściciela dorosłego wilka. Zwerbowane wilki: ~
Czeladnik — czeladnikiem jest szczeniak, który wiąże przyszłość ze stanowiskiem medycznym lub religijnym. Może nim zostać przez nauki u dorosłego wilka pełniącego dany zawód. Za zgodą właściciela tego wilka może on być mistrzem szczeniaka.
Zwerbowane wilki: ~
Kadet (∞) — szczeniak ukierunkowany na stanowiska wojskowe. Szczeniak może wybrać mistrza, za zgodą właściciela dorosłego wilka.
Zwerbowane wilki: ~
< PRZYPISY >
~ Stanowisko pogrubione — jest to stanowisko niedostępne na start, na które należy zasłużyć ~ Stanowisko pogrubione i zaznaczone kursywą oznacza, że wszystkie miejsca są zajęte
*— Te stanowiska uaktywniają się dopiero w okresie wojny, konkretnej sytuacji lub zmieniają wtedy swoją funkcję
°— Te stanowiska w razie nie potrzeby ich pierwotnej aktywności mogą zastępować łowieckie jeśli drużyna łowiecka jest niekompletna
•— Te stanowiska mogą być stresujące, wilkom sprawującym je może się łatwiej obniżać stan psychiczny
✦— Wilki sprawujące te stanowiska nie do końca należą do watahy, gdyż nie do końca działają na ich terenach
Brak komentarzy
Prześlij komentarz