Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

sobota, 8 października 2022

Amber
Niekiedy nazywana Landrynka
Płeć: Wadera | Wiek: 3 lata | Rasa: Wilk | Ranga: Delta Poziom: 1 (1573/3000 PD) | Stanowisko: Nauczyciel medycyny | Zaopatrzeniowiec Właściciel: Ross [Howrse] Hooty#2968 [DC] shiru.wilczek@gmail.com [gmail] Autor: Art należy do właściciela postaci


< CHARAKTERYSTYKA >
Osobowość: Amber jest bardzo wygadaną waderą, umie opowiadać o wszystkim, jak i o niczym. Jej głowa to kopalnia różnych ciekawostek, które do niczego w życiu się nie przydadzą, ale uwielbia je mówić. Szczególnie w dziwnych rozmowach lub by przerwać komuś zdanie. Gdy ktoś mówi do niej zbyt długo, jej uwaga się rozprasza i przez to skupia się na czymś innym niż na rozmówcy. Lubi wręcz to cześć jej życia, że wtrąca się w nie swoje sprawy. Jak postawi na swoim, to tak musi być i to jest zawsze prawda. Umie walić focha jak mało kto. Gdy się obrazi, niema przebacz, trzeba ją jakoś ubłagać i to nie słówkami. Czasem bywa naiwna, lecz zazwyczaj nie jest. Uparcie wierzy w swoje zdanie i racje. Jest lojalna swoim przekonaniom oraz... sobie. Jest bardzo szczera, mówi prawdę nawet, jak kuje mocno w oczy. Bardzo nietaktowna. Nazywana jako głupiutka wadera bez głowy lub która straciła piątą klepkę. Jest to prawda, czasem bywa głupia. Szczególnie jak się wygłupia. Choć jest bezpośrednia, jest też bardzo urocza i trudno jej nie wybaczyć błędów. Bardzo troskliwa i opiekuńcza w stosunku do szczeniąt. Uwielbia pomagać innym w różnych sprawach, nawet jeżeli osoba nie chce i tak pomoże. Jest czasem jak wrzód na dupie, bo nie odczepi się od kogoś, puki nie wyjawi ten ktoś jego skrywanych tajemnic. Jest słodka i uwielbia robić żarty. Robi swój wielki spis wszystkich tajemnic wilków, dlatego dusi każdego, by je wyjawić. Oczywiście nigdy nie zdradza czyjejś tajemnicy.;
Aparycja: Jej futro jest całkiem różowe. Oczy oraz środek futra uszów jest błękitny. Futro na dole pyska, brzuch i dół ogona jest białe. Futro na szyi i z tyłu głowy jest puszyste. Reszta futra jest równie puszysta, lecz nie tak, jak tam. Jej pazury są koloru czarnego, lecz maluje je na różowo. Jej puchatą sierść można porównać do chmurki. Waży zaledwie 25 kg, mierzy 150 długości ciała oraz 100 wysokości. Ogon ma 30 m długości;
Znaki szczególne:  Brak
Ciekawostki: 
~ Uwielbia podróżować, nie usiedzi w miejscu przez to;
~ Jej ulubionym kolorem jest różowy!
~ Ma gilgotki wszędzie;
~ Jest w potajemnym klubie wielbicieli królików. Jest przeciwko jedzeniu wiewiórek i królików. Je tylko sarny, jelenie, łosie, ryby i jagody;
~ 24/7 gada ze zmarłą siostrą;
~ Jest odporna na słońce, gorąco oraz może przetrwać bez wody długi czas;
~ Pochodzi z Fraction of Destiny;
~ Ma anielski głos, tylko gdy śpiewa. Jej pieśń można uznać za anielską, gdyż jest czysta i harmonijna. Nie jedne zwierzęta się zatrzymują, by jej posłuchać.
~ Ma kochanego towarzysza i swojego przyjaciela Boba, (wcale nie/magiczną) żabę. Bob potrafi zmieniać formy, raz jest normalną żabą, a raz wróżkowo-demoniczną, lecz, rzadko pokazuje drugą połowę, gdyż jest bardzo leniwy. W tej drugiej przemianie posiada skrzydełka motyla i rogi demona. Jeżeli chcielibyście wiedzieć, czy ma moc, to tak posiada. Jest to jedna połączona z dwiema różnymi, ale nie, aż tak. Moc nazywa się niezniszczalność. Pierwsza jest taka, że potrafi zjeść dosłownie wszystko, duży konar drzewa tak, duży kamień tak, dosłownie wszystko i po zjedzeniu nie zmienia rozmiaru ani nie otrzymuje obrażeń, jedzenie magicznie się zmniejsza i starcza mu na długo. Druga faza mocy jest taka, nie ważne, jakie obrażenia czy to magiczne, czy fizyczne otrzyma i tak przeżyje. Bob jest niemową, czasem mrugnie czy obliże językiem oko. Amber kocha go ponad życie i jest dla niej najcenniejszy. Jest strasznie leniwą żabą, więc użycie u niego umiejętności graniczy z no prawie cudem. Prędzej użyje drugiej fazy niż pierwszej, gdyż samo to jakoś wychodzi. Czasem używa, gdy nikt nie widzi. Bob nie porusza się sam, to Amber go wozi na grzbiecie i głowie, czasem nawet jak go położy na ziemi, przewróci się na bok i musi go ustawiać w pozycji siedzącej. Bardzo się o niego troszczy i martwi Wadera. Bob składa się z 98% lenistwa i 2% egzystencji, dlatego... nie używa swojej mocy połykania, gdyż jest leniwy.
INNE ZDJĘCIA:


< POWIĄZANIA >
Partner/ka: Wolna, któż by wytrzymał z nią;
Potomstwo:
 
Brak. Kiedyś by chciała;
Rodzina:  
Drzewo Genealogiczne Amber jest dość sporę, ale na uwielbia je przedstawiać:
~ Kasandra — Matka, po której odziedziczyła moc Natury;
~ Pankston — Ojciec po linii z jego korzeni zyskała moc dragonborn;
~ Kalia- Siostra rodzona, przyjaźni się z nią bardzo;
~ Bione — Brat rodzony, nie jest zbyt z nim zaprzyjaźniona, gdyż są skłóceni;
~ Karmel — Siostra, która umarła, lecz rozmawia z jej duszą;
~ Persefona — Babcia od strony ojca to ta bardziej normalna. Jeszcze żyje staruszka;
~ Kisiel — Dziadek od strony ojca już niestety nieżyjący. On również miał moc dragonborn;
~ Kulka — Babcia od strony matki, to ta nazywana świruską, bo gadała z duchami ( które inne wilki nie widza wiec wyglądało, jakby gadała z powietrzem);
~ ? - Dziadek ze strony matki, nigdy nie poznała jego imienia, gdyż porzucił babkę, gdy ta zaczęła gadać z duchami;
Historia: 
Ameber pochodzi z Fraction of Destiny, nie jest to wataha. Położona jest na pustyni, mają tam również dużą oazę, która jest otoczona małym pasmem drzew i łąk. Cały ten teren jest otoczony pasmami gór. Otóż jest to frakcja, która funkcjonuje od setek lat, zaczęło się niepozornie od legendy, która mówiła, że w dawnych czasach wataha wilków i stado smoków biły się o oazę. Władcy walczących ze sobą ras wypowiedziało sobie wojnę, lecz przerwano im na polu bitwy. Na środku między dwoma różnymi rasami stanęli młodzi potomkowie władców, młoda Ewola ze stada smoków i młody Urusko z watahy Sprzymierza. Oznajmili, że są w związku i że rasy mogą żyć ze sobą w pokoju. Niestety władcy tak łatwo nie chcieli dać się przekonać, że można żyć z drugą rasą w zgodzie. Po słowach młodej pary „Jeżeli nie chcecie pokoju, walczcie, ale my będziemy waszymi pierwszymi ofiarami jej” od razu zaprzestano walki. Zrozumieli oni bowiem, że młoda para naprawdę się kochała. Od tamtej pory Wataha i Stado żyło w zgodzie i nazwali się Fraction of Destiny, panowały tam zasady o niezabijaniu się nawzajem i pokoju. Smoki podzielili się swoją mocą z wilkami, a wilki ze smokami, dzięki czemu ród smoków i wilków mógł przetrwać. Ów mocą było to, że męskie potomki wilków mogły zmieniać się w smoki i być, ze swoją połówką jako smok i mogli mieć ze sobą potomstwo, a damskie osobniki smoków mogły zmieniać się w wilki i mieć z nimi potomstwo. Od tamtego czasu oaza była chroniona przez smoki, a wilki dawały jedzenie oraz picie smokom. Niestety legenda była pisana setki lat temu, jak jest, teraz nikt nie wie, gdyż wejście do Frakcji jest surowo strzeżone i tylko jego mieszkańcy je znają i potrafią tam wejść. Każdy, kto próbował wejść, zginął, lub został ciężko ranny i uciekł w popłochu. Amber odeszła z Frakcji dlatego, że byłą ciekawa świata;

< MAGIA >
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: 
Jest to trudne pytanie... Można uznać, że ma żywioł Natury.;
Zdolności: 
~ Mocą Pierwszą i najważniejszą jest wyczuwanie czego potrzebują rośliny, wody? Słońca ? Może im także pomóc w szybszym wzroście.
~ Druga jest dość symboliczna pochodzi od słowa szczęście. Jest osobą która jakimś głupim szczęściem unika obrażeń i nieszczęść wszelkiego rodzaju. Jej szczęście we wszystkim wychodzi poza skale; Niestety moce innych wilków mogą ją zranić i to mocniej niż, jak by ktoś inny został ranny;~ Trzecia, potrafi się porozumieć z duchem swojej zmarłej siostry. Ich więź jest tak silna, że właśnie dzięki temu może z nią rozmawiać i doradzać. Nikt poza Amber nie widzi ducha siostry;

< UMIEJĘTNOŚCI >
Inteligencja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (50/300pkt)
Siła [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (50/300pkt)
Obrona [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (100/300pkt)
Zwinność [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (50/300pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (50/300pkt)
Spryt [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (50/300pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ☆☆☆☆ (50/300pkt)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz