Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

środa, 30 marca 2022

Od Copycat cd. Noiter'a ~ Coś nowego

Słuchając odpowiedzi basiora, modliłam się, by mój pysk nie zdradzał tego, jak bardzo czekałam na nią. W końcu co by sobie pomyślał o waderze, której ślina z pyska leci na widok pierwszego lepszego wilka na horyzoncie?
- Ja… Szukam kogoś na wspólne polowanie – powiedział mój rozmówca i zagłębił się w temat.
Nim zdążyłam odpowiedzieć, z rytmu wybił mnie kwik dzika, wybiegającego z krzaków. Po szybkiej analizie stwierdziłam, że czas na kolację. Już miałam ruszać w pościg, gdy przypomniałam sobie, że obok mnie stoi basior, który nie jest zbyt doświadczony w tematach polowania. Chyba nie powinnam tak od razu proponować biegania za dzikiem?
- To chyba znak od losu. Gonimy go? – To jedno pytanie, które padło z jego pyska, rozwiało moje wszelkie wątpliwości.
- Pytasz dzika czy… - Zanim zdążyłam dokończyć niezbyt cenzuralne powiedzenie, potrząsnęłam łbem i rzuciłam naprędce. – Jasna sprawa, chodź za mną!
Zerwałam się za zwierzyną i w międzyczasie wytłumaczyłam Noiterowi plan na posiłek. Nie musieliśmy długo biec, by dotrzeć do miejsca, gdzie zatrzymała się nasza ofiara. Przystanęłam za drzewem i zaczęłam tłumaczyć Noiterowi co powinniśmy zrobić. Zabicie ssaka nie sprawiło nam problemu. Noiter nie jest totalnym amatorem w polowaniu, damy radę coś wyrzeźbić z jego obecnych umiejętności.
- Dobra robota! - pochwaliłam go. - Musisz pamiętać by… - dałam wilkowi kilka rad, które na pewno mu się przydadzą podczas naszych wspólnych polowań.
Bez zbędnego przedłużania, zabraliśmy się za jedzenie kolacji. Dzik nie był ogromny, ale się najadłam. Mam nadzieję, że mój towarzysz również.
- Poczekaj chwilę, ubrudziłeś się krwią. - pochyliłam się i polizałam basiora po prawej stronie pyska.
Gdy cofnęłam głowę, mogłabym przysiąść, że Noiter się zaczerwienił.
- Wszystko dobrze? - spytałam zmartwiona.
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w relacjach między wilkami, więc nie wiem…
- Czy ja zrobiłam coś nie tak? - pomyślałam nerwowo, wpatrując się w skrzydlatego rogacza stojącego przede mną.

Noiter?

PODSUMOWANIE
Ilość napisanych słów: 292
Ilość zdobytych PD: 146 PD
Obecny stan: 480

Brak komentarzy

Prześlij komentarz