Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

poniedziałek, 14 marca 2022

Od Noiter'a c.d. Copycat ~ Coś nowego

Odwrócił się i zobaczył waderę, którą tak bardzo pragnął zobaczyć. Znalazł ją! Tylko co dalej.
- Witaj, co tu robisz? – spytała, brzmiąc, lekko oschło.
No i tutaj pojawił się problem. Co on to w ogóle robił? Przyszedł tu bez żadnego planu ani wymówki, tylko dlatego, że jego słabe serce chciało zobaczyć znów tę piękną nieznajomą. Otworzył pysk, po czym go zamknął. Wtedy ona spojrzała mu w oczy. Miała piękne jasnozielone spojrzenie, które zdawało przeszywać go aż do duszy. Ciało zaczęło mu płonąć.
- Jestem Copycat, a Ty? – zapytała nagle.
- N-noiter. Miło Cię poznać! – wypalił z lekkim zająknięciem, nim zdążył pomyśleć, o czym mówi.
- Stało się coś, że tu przybywasz? Myślałam, że będę pracować w pojedynkę. – spytała się go, brzmiąc podejrzliwie. Właśnie, jak miał wytłumaczyć to, jak tu się znalazł? To był spory problem.
- Ja… Szukam kogoś na wspólne polowanie – wypalił, po czym dotarło do niego, że zupełnie nie zna się na polowaniu – Znaczy, szukam kogoś, kto by mnie nauczył. Yneryth próbował, ale nie miał za dużo czasu, a nie chciałem słuchać jego narzekań – odparł, lekko omijając prawdę – Wszyscy ostatnio są okropnie zajęci, więc szukałem kogoś, kto jest wolny. Masz może cz-czas?
~No pięknie, już po mnie. To chyba najgłupsza wymówka, jakiej kiedykolwiek użyłem. Pewnie pomyśli o mnie, że jestem stuknięty. ~ Był zły na siebie. Wadera już miała mu odpowiedzieć, gdy nagle usłyszeli szelest z pobliskich krzaków, po czym nagły kwik. Wtem, wyskoczył z nich młody dzik.
- To chyba znak od losu. Gonimy go? – zapytał zadowolony z tego obrotu wydarzeń. Wydawało się, że wszechświat mu sprzyja. Ciekawe na jak długo.

< Copy? Podobno lubisz polować :D >

PODSUMOWANIE
Ilość napisanych słów: 259
Ilość zdobytych PD: 129
Obecny stan: 3072

Brak komentarzy

Prześlij komentarz