Naharys Ravennight
Dla przyjaciół Exan
Płeć: Basior | Wiek: 4,5 lat | Rasa: Wilk | Ranga: Gamma |
Poziom: 17 (3432/4600 PD) | Stanowisko: Kapitan & Paladyn
Właściciel: marcinekj995 (howrse) / WolfExan (wattpad) |
Autor : WolfExan — Arty są własnością autora, rączki z daleka;
Płeć: Basior | Wiek: 4,5 lat | Rasa: Wilk | Ranga: Gamma |
Poziom: 17 (3432/4600 PD) | Stanowisko: Kapitan & Paladyn
Właściciel: marcinekj995 (howrse) / WolfExan (wattpad) |
Autor : WolfExan — Arty są własnością autora, rączki z daleka;
< CHARAKTERYSTYKA >
Osobowość: Naharys to osobnik o neutralnym podejściu do wszystkiego, a co oznacza, że nie miesza się do poważnych, czy mniej ważnych konfliktów o ile nie zagrozi to jemu, czy jego bliskim. Potrafi otworzyć się na drugą osobę i powiedzmy sobie szczerze, że bardzo ceni sobie ciepło towarzyskie. Na pierwszy rzut Naharys to osobnik nieokrzesany, a w oczach jego płonie zapalczywy żar — to prawda! Lubi walkę i wyzwania, ale na co dzień to wesoły oraz dowcipny wilk, który otwarty jest na każdego, jednakże prawdę mówiąc — osoby chamskie darzy sporą awersją i nie ukrywa tego, a na okoliczności na tle rasistowskim bądź dyskryminującym czyjąś „inność” reaguje agresją. Opanowaną, ale jednak agresją. Tolerancja to jego największa cecha — Jakim wilkiem byś nie był; grubym, chudym, słabym, silnym bądź o odmiennej orientacji seksualnej, czy też innej rasy, wiedz, że będzie Cię traktować z szacunkiem, o ile taki sam będziesz dla niego. Ma skłonności do gromadzenia wokół siebie zaufanych wilków oraz jeśli trzeba, działają razem, gdyż Naharys obrał sobie w życiu pewną zasadę „Siłę twoją wyznacza też ilość wiernych Ci przyjaciół". Dla przyjaciół powiedziałbyś, że do przesady troskliwy i ciepły — fakt, ten wilk ceni sobie przyjaźń, jak największy skarb, którego będzie bronił nawet za cenę życia. Naharys od najmłodszych lat szkolony był do bitwy, więc walkę ma zakorzenioną głęboko w sercu, ale cechuje się także wybitnie wytrenowaną wstrzemięźliwością od pochopnego wykorzystywania argumentów siłowych. Postawmy sobie za przykład, że basior z początku będzie używał logicznych i wiarygodnych argumentów, jednakże jeśli to nie pomoże, wiedz iż będzie gotów wyciągnąć pazury. Nie uważa siebie za jakiś ideał, nie zaprzecza, że są lepsi od niego, więc nauczył się żyć w neutralnych stosunkach do innych. Nikomu nie narzuca swojego towarzystwa „Nie pchaj się tam, gdzie cię nie chcą” — Jak mawiał pewien wilk, którego już niestety nie pamięta. Podsumowując to, co napisałem wyżej, Naharys to osobnik godny zaufania, gdyż sam sobie ceni zaufanie wśród wilków, które go otaczają. Ciepły i przyjaźnie nastawiony, lecz zważaj na to, jaki stosunek masz do innej osoby! Albowiem on potępia rasizm, a tolerancję ceni sobie wysoko. Przyjaźń i rodzina to wartości, które stawia najwyżej oraz nie skłamię tutaj, jeśli powiem Wam, że Naharys gotów będzie uczynić wszystko dla dobra bliskich;Aparycja: Naharys to basior zacnie wysoki oraz imponująco zbudowany wieloletnimi konfrontacjami na polach bitwy. Jego oczy koloru żywego szmaragdu skrywają w sobie surowość oraz pewien rodzaj porywczości, jednakże lico choć na pierwszy rzut wydaje się groźne, kryje w sobie spokój i łagodność. Sierść jego gęsta na szyi i ogonie, a na brzuchu oraz grzbiecie szorstka, mieni się odcieniami bieli. Basior charakteryzuje się nad wyraz dużymi uszami, wrażliwymi na najdrobniejsze szmery. Z nadejściem nocy, jego sierść przybiera ciemne, mroczne kolory, a jego oczy przybierają barwę płynnego złota;
Znaki szczególne:
~ Czarne twardówki;
Ciekawostki:
~ Wraz z nastaniem zmierzchu, futro Naharysa przybiera mroczne, ciemne kolory, zaś oczy nabierają barwę płynnego złota;
~Jego ulubionym jedzeniem jest tuńczyk;
~ Inne zdjęcia:
< POWIĄZANIA >
Potomstwo: Posiada.
Rodzina:
Ramar — Ojciec, generał wojsk watahy, z której pochodzi Naharys;
Eloney — Matka Exana. Była zawsze przy mężu, czy w cieple domowego pokoju, albo w trakcie wojennych zawieruch. Jest świetnym strategiem;
Asdan — Starszy brat Naharysa. Wraz z nim pod okiem rodziców, szkolili się na wojowników.
Lonya — Przybrana siostra o lisich genach. Są w tym samym wieku;
Ereden — Najmłodszy biologiczny syn.
Sininen — Pierworodna córka.
Shori — Przygarnięta na córkę przez niego i Pinę.
Historia: Naharys Exan Ravennight urodził się w rodzinie generałów, która za pierwszy punkt priorytetowy uważała wpojenie w potomków szacunek i wykształcenie bojowe. W takich warunkach właśnie wychowywał się Naharys — w ciepłym rodzinnym ognisku, ale także pod surowym okiem wymagających rodziców, którzy oboje byli najwyższej rangi oficerami. Cieszyli się bezgranicznym zaufaniem ich alfy i nie pozwolili, aby ten stan rzeczy był zachwiany. Każdy dzień dla Exana i jego rodzeństwa zaczynał się pobudką o brzasku, bogatym posiłkiem, następnie rozpoczynali trening bitewny, który kończył się późnym popołudniem. Zmęczeni i obolali po wielogodzinnym treningu, czekała ich także czasochłonna edukacja, potrzebna, aby prawidłowo funkcjonować w wilczym społeczeństwie. Tak wyglądał każdy dzień naszego wilczka, ale to nie oznaczało, że jego rodzice poświęcali się swoim obowiązkom. Byli kochającą się rodziną — tak bardzo, że nawet przygarnęli na rodzinne łono lisią sierotę. Nikomu nie było wiadome, jak nazywa się owa lisica, dlatego nadano jej miano Lonya. Prócz technik walk i fizycznego treningu, rodzice starali się wpoić potomkom też inne wartości, które są równie ważne. Miłość, rodzina, tolerancja, lojalność. Gdy Naharys zyskał pełnoletność, rodzice postanowili, aby się usamodzielnił, wysyłając go w zbogaconą o niezwykłe przygody podróż. I tak wraz ze swoją przybraną siostrą, Lonyą, dotarli tutaj;
< MAGIA >
Uzdolnienia magiczne: Tak;Żywioł: Ogień ( w dzień) Mrok ( w nocy);
Zdolności:
~ Ognista tarcza — Z płomieni formułuje się okrągła tarcza, mogąca swoją średnicą ochronić władającego magią, jak i paru osób obok. Z ognia powstaje obsydian, wulkaniczne szkliwo zatrzymujące większość ataków;
~ Płonące szpony — Łapy tkacza ognia ogarniają jęzory płomieni, co w starciu, możliwe jest zadawanie dodatkowych i krytycznych obrażeń;
~ Ognista pułapka — Tkacz ognia formułuje płomienną kulę, w której zamyka swego przeciwnika. Owa klatka wypełniona jest wulkanicznym pyłem, co skutkuje dodatkowym duszeniem złapanej ofiary;
~ Ognista tarcza — Z płomieni formułuje się okrągła tarcza, mogąca swoją średnicą ochronić władającego magią, jak i paru osób obok. Z ognia powstaje obsydian, wulkaniczne szkliwo zatrzymujące większość ataków;
~ Płonące szpony — Łapy tkacza ognia ogarniają jęzory płomieni, co w starciu, możliwe jest zadawanie dodatkowych i krytycznych obrażeń;
~ Ognista pułapka — Tkacz ognia formułuje płomienną kulę, w której zamyka swego przeciwnika. Owa klatka wypełniona jest wulkanicznym pyłem, co skutkuje dodatkowym duszeniem złapanej ofiary;
~Samozapłon — Ciało Naharys'a staje w płomieniach. Ten stan pozwala Naharys'owi utrzymywać przeciwnika na odpowiedni dystans, bowiem wszelkie próby zbliżenia się do basiora, kończą się zazwyczaj podpaleniem albo dodatkowymi obrażeniami. Ponadto otaczające ciało Naharys'a płomienie, tworzą ochronną aurę, uodparniając go tym samym na większość ataków. Ta moc pełni więc rolę czysto defensywną.
Gdy nastaje zmrok, płomień w Naharysie gaśnie, a w jego duszy gromadzi się mrok, którym potrafi zawładnąć;
~ Mroczna iluzja — Tkacz mroku jest w stanie sprawić, że zmysły przeciwnika są tłumione ze względu na ogarniającą jego umysł siatkę mroku. Ponadto użytkownik mroku nabywa odporność na siły władające umysłem. Dlatego Exan jest niewrażliwy na kontrolę umysłu, iluzje i hipnozy;
~ Szpony mroku — Władający może utkać z mroku szpony, które potrafią zadawać obrażenia, bez konieczności bliższego kontaktu z wrogiem;
~ Mgła — Tkacz dematerializuje swe ciało, zamieniając się w obłok mroku, dzięki czemu jest niewrażliwy na ataki;
~Uwolnienie duszy — Naharys jest w stanie, na krótki czas, uwolnić ze swej cielesnej powłoki duszę, którą posyła w stronę wroga. Przed tym atakiem nie można się ani obronić, ani go powstrzymać, bowiem oponent ma do czynienia z tworem niematerialnym. Dusza po dosięgnięciu przeciwnika, eksploduje mroczną energią, która zadaje jemu i okolicznym istotom krytyczne obrażenia. Minus tej umiejętności jest taki, że Naharys przez krótki moment traci kontakt z rzeczywistością.
< UMIEJĘTNOŚCI >
Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (177/300pkt)Siła [Poziom 2]: ★★☆☆☆ (19/350pkt)Obrona [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (282/300pkt)Zwinność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (93/300pkt)Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (237/300pkt)Spryt [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (120/300pkt)Magia [Poziom 0/1]: ★☆☆☆☆ (277/300pkt)
Brak komentarzy
Prześlij komentarz