Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

piątek, 7 stycznia 2022

Ereden
Rówieśnicy i przyjaciele nazywają go " Szramą" albo Sarhei. 

Płeć:
Basior | Wiek: 2 lata i 2 miesiące | Rasa: Wilk | 
Ranga: Delta | Poziom: 4 (1793/3300 PD) | Stanowisko: Paladyn | Botanik
Właściciel: marcinekj995 (howrse) / WolfExan (wattpad) |
Autor: WolfExan ~ właściciel wilka.

< CHARAKTERYSTYKA >
OsobowośćNiepokorny, zdolny do gwałtownych wybuchów złości i niezłomny buntownik, drwiący z odmienności innych wilków. Taki był dawniej, ale nie wszyscy wierzą w jego przemianę. Choroba, przez którą omal nie przekręcił się na tamten świat, odmieniła go, ale sam nie wie, czy na lepsze. Bywa cichy, jak myszka, woli obserwować w cieniu rozwój wydarzeń, niż angażować się w sprawy, które nawet go nie dotyczą. Szczery do bólu? Tak, nie ukrywa swego zdania, nawet jeśli miałoby doprowadzić cię do załamania. Możesz go postrzegać, jako potwora, pozbawionego wyższych uczuć, ale Ereden przyjął w życiu zasadę, że „lepsza gorzka prawda, niż słodkie kłamstwo". Ze szczenięcych, pamiętnych lat, pozostała mu jedynie pewność siebie i wiara we własne możliwości, a to już naprawdę dużo, w drodze do zwycięstwa — a tym, co brakuje sił i odwagi, do postawienia decydującego pierwszego kroku, z chęcią przelewa w nich swą motywację. Mawiają, że jest opiekuńczym basiorem — w pewnym sensie tak; Dawniej bywał okrutny dla swych sióstr, zaślepiony nienawiścią do ich odmienności, czynił rzeczy, godne najsurowszego potępienia — teraz pozostaje mu tylko żałować i liczyć, że kiedyś mu wybaczą. Rodziciele już od najmłodszych lat starali się mu wpoić pojęcie słowa „rodzina” - wcześniej nie wydawało się mu to takie oczywiste, albowiem cóż mógł zrozumieć głupi szczeniak? Czas stał się dla niego kluczem do pełnego zrozumienia — Rodzina jest dla niego najważniejsza, jeśli ośmielisz się ją skrzywdzić; lepiej szukaj naprawdę dobrej kryjówki, albowiem zrobi wszystko, aby cię odnaleźć i zabić. Nie odnajduje powodów, aby okazywać litość tym, co narazili się mu bądź jego przyjaciołom, czy rodzinie. Jego przekleństwem i wadą jest wybuchowość i niestabilność emocjonalna — w jednej chwili bywa potulny i miły, jak niewinny baranek, a w następnej potrafi wybuchnąć, niczym wulkan — przez to często popełnia błędy. Ereden próbuje wyplenić z siebie ten niezbyt zdrowy nawyk.
Mówi się, że Ereden to pokręcony wilk — no w sumie, coś jest w tym stwierdzeniu. Miewa szalone pomysły i często wkręca w nie inne wilki, przez co czasem kończy się katastrofą. Bywa czasem lekkomyślny „najpierw działa, potem myśli”, ale w trakcie potyczki, basior stara się dobrze poznać przeciwnika, nim przejdzie do ofensywy. Potrafi obserwować i analizować sytuacje i wynikające z nich konsekwencje — stąd też zdobywa wiedzę, aby potem wykorzystać ją przeciw wrogowi. Ereden nie ma nic przeciwko samorozwojowi; Ceni sobie czas, spędzony u boku mądrych wilków, którym zadaje pytania, pilnie słucha i zapamiętuje zdobytą wiedzę, lepiej niż nie jeden komputer. Poza tym bywa uczynny, lecz licz się z tym, że altruizm nie jest jego mocną stroną — basior będzie liczył, że każda osoba, której pomoże, spłaci w swoim czasie swój dług wdzięczności. Bywa otwarty na towarzystwo wader — To nie tak, że w każdej widzi obiekt seksualnego zainteresowania — które sprawia, że jego płomienny temperament nieco łagodnieje. Ich obecność i zapach potrafią wprawić go w totalny spokój, a gdy któraś poruszy jego serce, będzie się starał ponad swe możliwości, aby zdobyć empatię wybranki.;
Aparycja: Ereden nie jest jakoś imponująco zbudowany — widać to po jego budowie, ale wbrew pozorom, jest bardzo silnym basiorem, a co za tym idzie, przeciwnicy go nie doceniają. Jego oczy, koloru zielonej trawy, rozświetlonej złotem słonecznego światła, skrywają w sobie zadzierżystość, a czasem zapalczywy błysk. Futro dość długie i bujne mieni się mlecznobiałą barwą, pomieszaną gdzieniegdzie szarymi odcieniami — natomiast okolice głowy i karku, czerń rozlewa się na szczytowych częściach włosia. Tak samo jest z czubkiem jego długiego i puchatego ogona. Od dolnych powiek, kreślą się tajemnicze symbole.
W trakcie furii biel oczu Eredena zostaje wypierana przez czerń, natomiast po powiekach kreślą się mroczne szramy;
Inne zdjęcia:



Znaki szczególne:  
~ Tajemnicze symbole pod powiekami;
Ciekawostki: 

~ Lubi spędzać sporo czasu w towarzystwie swojej ciotki Lonyi. Ereden odziedziczył ciekawość po ojcu, dlatego tak chętnie wchłania wiedzę, przekazywaną przez ciotkę;
~ Swój pyskaty i niewyparzony język odziedziczył po matce;
~ Złoto zielony kolor oczu jest połączeniem dwóch barw, jakie uzyskuje Naharys w trakcie cyklu dniowego i nocnego. Czyli krótko mówiąc, Ereden odziedziczył te dwa kolory;~ Uwielbia gruszki;
~ Jest uczniem Lonyi;
~ W jego organizmie żyje druga wersja pasożyta, który wzmacnia go w trakcie ekstremalnych chwilach kosztem jego zdrowia;
~ Gdy wpadnie w złość, jego oczy wypełniają się czernią, na powiekach kreślą się szramy — stąd też jego ksywa;
~ Interesuje się botaniką — zwłaszcza, jeśli chodzi o trujące rośliny;
~ Jest ateistą;

< POWIĄZANIA >
Partner/ka: Wolny, ale nie zdecydowany na związek;
Potomstwo:
 
Brak;
Rodzina: 

Naharys Exan ~ Biologiczny ojciec i przybrany rodzic Shori.
Pina ~ Biologiczna matka i przybrana rodzicielka Shori.
Sininen ~ Biologiczna siostra. Często docina i naśmiewa się z powodu jej skrzydeł.
Shori ~ Przybrana siostra. Nie akceptuje jej odkąd zorientował się, że nie jest powiązana więzami krwi.
Lonya ~ Ciotka i przybrana siostra Naharysa. W przeciwieństwie do swego rodzeństwa, Ereden toleruje jej towarzystwo i szanuje. Świetnie się dogadują. Jest mentorką Eredena.
Ramar ~ Ojciec Naharysa i dziadek Eredena Shori i Sininen
Eloney ~ Matka Naharysa i babcia Eredena, Shori i Sininen
Asdan ~ Brat Naharysa i wujek Eredena, Shori i Sininen.
Historia: Co tu dużo gadać. Urodził się tutaj;

< MAGIA >
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: 
Ogień;
Zdolności: 
~ Samozapłon — Ereden, na krótki czas, pokrywa swe ciało płomieniami, rażącymi każdego przeciwnika, który spróbuje zaatakować basiora. Ma to zastosowanie defensywnie, jak i ofensywne, albowiem w trakcie wyprowadzania ataków, Ereden jest w stanie zadawać większe obrażenia (przeciwnik musi stanąć przed koniecznością bliższego kontaktu z Eredenem). Zdolność ta wymaga jednak sporego pokładu energii i nie można używać jej w nieskończoność.
~ Płomienny chowaniec — Ereden jest w stanie stworzyć z płomieni chowańca, który potrafi przyjąć każdy kształt — węża, pająka, lisa czy też kruka. Chowaniec będzie wspierał Eredena w walce, a poza nią, może pełnić funkcję chwilowego towarzysza.
~ Furia — Nie jest to wrodzona zdolność basiora ani związana z jego żywiołem, albowiem takowe zjawisko ma charakter fizjologiczno-patologiczny. Usadowiony w jego mózgu druga wersja pasożyta, reaguje na przyrost adrenaliny w ciele Eredena, co prowadzi do stymulacji wszystkich ośrodków nerwowych basiora. Jego zmysły wyostrzają się ponad wszelką miarę, a jego mięśnie zaś zyskują zdolność do wyczerpującego wysiłku, co w efekcie ruchy i reakcje Eredena są wyjątkowo szybkie. To wszystko jednak dzieje się okropnym kosztem zdrowotnym wilka, albowiem siedzący w nim pasożyt, aby móc funkcjonować, musi korzystać z jego energii. Widocznym zewnętrznym symptomem działania pasożyta są m.in. czarne twardówki, kreślące się mroczne szramy na powiekach.

< UMIEJĘTNOŚCI >
Inteligencja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (100/300pkt)
Siła [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (105/300pkt)
Obrona [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (20/300pkt)
Zwinność [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (85/300pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (100/300pkt)
Spryt [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (40/300pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ☆☆☆☆ (0/300pkt)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz