Yneryth (Yneryf)
Brak, nie posiada.
Płeć: Basior | Wiek: 5 lat | Rasa: Wilk |
Ranga: Delta | Poziom: 9 (534/3800 PD) | Stanowisko: Najemnik | Czujka nocna | Właściciel: [DC] herhin#6503 /[Poczta] maciej.kurzawa@op.pl |
Płeć: Basior | Wiek: 5 lat | Rasa: Wilk |
Ranga: Delta | Poziom: 9 (534/3800 PD) | Stanowisko: Najemnik | Czujka nocna | Właściciel: [DC] herhin#6503 /[Poczta] maciej.kurzawa@op.pl |
Autor: [DC] !Nuigurumi!#6181
< CHARAKTERYSTYKA >
Osobowość: Yneryth jest wilkiem preferującym samotny tryb życia. Samiec lubi spędzać czas w noce, podziwiając księżyc i gwiazdy. Natura odgrywa dla niego ważny element, lecz nie na tyle duży, by prowadzić, życie wolne od naginania jej żywotu. Basior woli nocny tryb życia, niestety życie w stadzie zmusza go do prowadzenia mieszanego trybu życia. Yneryth nie jest wilkiem, który zaufa byle komu, są jednak wyjątki, gdzie charakterność zachęca go do innych. Jego charakter ukształtowała ciągła walka o przetrwanie, co nie było dla niego łatwe. Obecnie czuje się bezpiecznie na ternie, który zna, na innych bywa piekielnie ostrożny. Instynkt jest dla niego jak druga para oczu, Yneryth potrafi w pełni oddać swoje życie na szalę losu. Za pomocą swoich zdolności potrafi adaptować się do rozmaitych sytuacji. Basior stara się być na uboczu, z dala od nadprzeciętnej uwagi, z drugiej strony czasem chętnie zaskakuje swoich pobratymców swoimi umiejętnościami, popisując się. Nie bywa agresywny względem swoich pobratymców do czasu, gdy nie zajdzie taka potrzeba. Główną ideą wilka jest to, aby świat stał się sprawiedliwy i nie panowała na nim przemoc. [dąży do tego za wszelką cenę.] Nigdy jednak nie przestaje myśleć o swoich rodzicach, o których próbuję się coś dowiedzieć. Yneryth kocha pogrywać na egu innych. Stara się mieć własne zdanie i swobodne myśli. Zazwyczaj bywa oziębły, choć z czasem jego ja nabiera koloru;Aparycja: Yneryth jest średniej postury basiorem. Sierść wilka jest krótka i lekko połyskująca. Basior wyróżnia od innych wilków swoimi przednimi łapami, są one bardziej umięśnione. Pozwala mu to aby lepiej wykorzystywać swoją umiejętność. Gdy na niebie jest widać księżyc w pełni, wilka nabiera lekko koloru błękitnego. Na co dzień wilka posiada ubarwienie w kolorze białym. Oczy Yneryth’a są żółte;
Znaki szczególne:
~ Podczas pełni księżyca i pół pełni nabiera niebieskiego odcienia;
~ Pod swoim futrem posiada kilka blizn;
Ciekawostki:
~ Nie cierpi burz, ponieważ przypomina mu smutne dzieciństwo;
~ Boi się pająków, ale nigdy się do tego nie przyzna;
~ Nie lubi czuć się brudnym;
~ Interesuje się magią;
~ Wyrusza w samotne wyprawy;
~ Jego serce i umysł zaczynają coś czuć;
Partner/ka: Wolny;
Potomstwo: Brak;
Rodzina: Rodzice, których imienia nigdy nie poznał, ponieważ zostawili go w środku lasu na śmierć. Na szczęście wilka uratował inny wilk o imieniu Eleshar, od tamtego momentu jest dla niego jak ojciec. To właśnie on nauczył go jak żyć i przetrwać.
Historia: Gdy Yneryth był mały, został porzucony w lesie przez swoich rodziców. Powodu, dlaczego został porzucony, nigdy nie poznał. W lesie został znaleziony przez wilka o imieniu Eleshar. Przez pierwsze chwile swojego dzieciństwa nie mógł przestać myśleć o rodzicach, co strasznie źle na niego to działało. W wieku 4 miesięcy zaczął chcieć poznać prawdę i swoją historię. Jego przybrany tata powiedział, że jest za młody na podróż, gdyż jest to zbyt niebezpieczne dla szczeniaka i starszego wilka. Niestety Yneryth nie posłuchał Eleshara i wymknął się w środku nocy. Chodząc po lesie, strasznie się bał, w szczególności pająków i innych stawonogów. Tego dnia księżyc był w pełni, a młody wilk nie mógł iść dalej z powodu zmęczenia. Usiadł więc, spoglądając w księżyc. Od tamtego momentu kocha przesiadywać i patrzeć na to ciało niebieskie. Z samego rana znalazł go jego opiekun, który zabrał z powrotem do domu. Ten dzień był przeładowany emocjami i kłótniami. Yneryth za wszystko przeprosił swojego przybranego tatę, po czym zapytał, czy mogliby razem, od tamtego dnia, chodzić, podziwiać księżyc. Gdy Yneryth miał 2 lata, Eleshar odszedł z tego świata z przyczyn naturalnych. Była to dla młodego basiora straszna tragedia, po której długo nie mógł się uspokoić. Od tamtego dnia podróżuje tylko pod osłoną nocy, szukając prawdy i sprawiedliwości. Pewnego razu podczas polowania, gdy po śmierci opiekuna był przelany emocjami, przez przypadek zmienił podłoże wokół siebie w lód, co spowodowało, że królik, na którego polował, pośliznął się i uderzył głową o kamień. Yneryth był zaskoczony, ale nie zamierzał narzekać, na to, że polowanie poszło mu łatwiej. Z biegiem czasu opanował kontrolę swojego żywiołu. Nowo poznane umiejętności pomagają mu w życiu codziennym. Po długiej podróży i wielu ciężkich nocach w końcu dotarł i znalazł watahę, do której dołączył. Zamierza tu szukać informacji o swoich rodzicach.;
Żywioł: Ziemia | Lód;
~ Podczas pełni księżyca i pół pełni nabiera niebieskiego odcienia;
~ Pod swoim futrem posiada kilka blizn;
Ciekawostki:
~ Nie cierpi burz, ponieważ przypomina mu smutne dzieciństwo;
~ Boi się pająków, ale nigdy się do tego nie przyzna;
~ Nie lubi czuć się brudnym;
~ Interesuje się magią;
~ Wyrusza w samotne wyprawy;
~ Jego serce i umysł zaczynają coś czuć;
< POWIĄZANIA >
Potomstwo: Brak;
Rodzina: Rodzice, których imienia nigdy nie poznał, ponieważ zostawili go w środku lasu na śmierć. Na szczęście wilka uratował inny wilk o imieniu Eleshar, od tamtego momentu jest dla niego jak ojciec. To właśnie on nauczył go jak żyć i przetrwać.
Historia: Gdy Yneryth był mały, został porzucony w lesie przez swoich rodziców. Powodu, dlaczego został porzucony, nigdy nie poznał. W lesie został znaleziony przez wilka o imieniu Eleshar. Przez pierwsze chwile swojego dzieciństwa nie mógł przestać myśleć o rodzicach, co strasznie źle na niego to działało. W wieku 4 miesięcy zaczął chcieć poznać prawdę i swoją historię. Jego przybrany tata powiedział, że jest za młody na podróż, gdyż jest to zbyt niebezpieczne dla szczeniaka i starszego wilka. Niestety Yneryth nie posłuchał Eleshara i wymknął się w środku nocy. Chodząc po lesie, strasznie się bał, w szczególności pająków i innych stawonogów. Tego dnia księżyc był w pełni, a młody wilk nie mógł iść dalej z powodu zmęczenia. Usiadł więc, spoglądając w księżyc. Od tamtego momentu kocha przesiadywać i patrzeć na to ciało niebieskie. Z samego rana znalazł go jego opiekun, który zabrał z powrotem do domu. Ten dzień był przeładowany emocjami i kłótniami. Yneryth za wszystko przeprosił swojego przybranego tatę, po czym zapytał, czy mogliby razem, od tamtego dnia, chodzić, podziwiać księżyc. Gdy Yneryth miał 2 lata, Eleshar odszedł z tego świata z przyczyn naturalnych. Była to dla młodego basiora straszna tragedia, po której długo nie mógł się uspokoić. Od tamtego dnia podróżuje tylko pod osłoną nocy, szukając prawdy i sprawiedliwości. Pewnego razu podczas polowania, gdy po śmierci opiekuna był przelany emocjami, przez przypadek zmienił podłoże wokół siebie w lód, co spowodowało, że królik, na którego polował, pośliznął się i uderzył głową o kamień. Yneryth był zaskoczony, ale nie zamierzał narzekać, na to, że polowanie poszło mu łatwiej. Z biegiem czasu opanował kontrolę swojego żywiołu. Nowo poznane umiejętności pomagają mu w życiu codziennym. Po długiej podróży i wielu ciężkich nocach w końcu dotarł i znalazł watahę, do której dołączył. Zamierza tu szukać informacji o swoich rodzicach.;
< MAGIA >
Uzdolnienia magiczne: Tak;Żywioł: Ziemia | Lód;
Zdolności:
~ Konwergencja - Yneryth nauczył się splatać aury magii. Dary spotykając się współgrają i tworzą magiczną całość. Wilk pokrywa się magiczną osłoną, pokrywą będącą u nasady wykonana z twardej skały. Pokrywa skalna nie jest jednak w pełni spojona, miejscami przerywa się, aby nie ograniczać ruchów. Twardą powłokę dopełnia czarny lód, porasta on pancerz i kształtuję się w ostre krawędzie, oraz kolce, mające na celu ranić atakujących. Zbroja jest jednym z dwóch kreacji konwergencji. Tą drugą są skrzydła, tworzą się one w odwrotnej rotacji. W tej strukturze to lód jest dominujący. Skrzydła są lekkie, lecz trochę masywne. Skrzydła kończą się kamiennymi zakończeniami. Pozwalają one na cięcia podczas lotu.
~ Bitewna sfera - Yneryth nauczył się kontrolować swoje emocje i przekuwać je na swoją korzyść. Potrafi on zmieniać/zniekształcać teren na swoje potrzeby. Potrafi on skuć powierzchnię ziemi lodem, tworząc tym samym ala lodowisko, lub wytworzyć (lodowe/skalne, jak i mieszane) ostre kolce. Owe kolce mogą tworzyć ściany bądź służyć, jako broń dystansowa.
~ Piaskowe iluzje - Yneryth potrafi kontrolować piasek, tworząc z niego np. rzeźby, lub ruchome obrazy. Iluzje te, mogą przypominać wszystko co widział i wyobraża sobie wilk. Umiejętność ta pozwala basiorowi sterować piaskiem, tak, jakby władał telekinezą. Piasek może obwijać się wokół postaci imitując inne wilki i zwierzęta. Podczas działania iluzji wilk podatny jest na wodę w każdej postaci. Mokry piasek nie tworzy płynnych i realistycznych obrazów.
~ Lodowe szpony - Łapy i pazury pokrywają się twardym lodem. Lodowe pazury łatwiej okaleczają, lecz w większości służą do unieruchomienia ofiary. Po ciosie łapą lód z łapy przechodzi na cel, zamrażając dane miejsce, zmniejszając mobilność celu i zmieniając środek ciężaru. Kiedy są używane jako broń, nie mają większego zastosowania, lecz nie topnieją pod wpływem temperatury.
~ Konwergencja - Yneryth nauczył się splatać aury magii. Dary spotykając się współgrają i tworzą magiczną całość. Wilk pokrywa się magiczną osłoną, pokrywą będącą u nasady wykonana z twardej skały. Pokrywa skalna nie jest jednak w pełni spojona, miejscami przerywa się, aby nie ograniczać ruchów. Twardą powłokę dopełnia czarny lód, porasta on pancerz i kształtuję się w ostre krawędzie, oraz kolce, mające na celu ranić atakujących. Zbroja jest jednym z dwóch kreacji konwergencji. Tą drugą są skrzydła, tworzą się one w odwrotnej rotacji. W tej strukturze to lód jest dominujący. Skrzydła są lekkie, lecz trochę masywne. Skrzydła kończą się kamiennymi zakończeniami. Pozwalają one na cięcia podczas lotu.
~ Bitewna sfera - Yneryth nauczył się kontrolować swoje emocje i przekuwać je na swoją korzyść. Potrafi on zmieniać/zniekształcać teren na swoje potrzeby. Potrafi on skuć powierzchnię ziemi lodem, tworząc tym samym ala lodowisko, lub wytworzyć (lodowe/skalne, jak i mieszane) ostre kolce. Owe kolce mogą tworzyć ściany bądź służyć, jako broń dystansowa.
~ Piaskowe iluzje - Yneryth potrafi kontrolować piasek, tworząc z niego np. rzeźby, lub ruchome obrazy. Iluzje te, mogą przypominać wszystko co widział i wyobraża sobie wilk. Umiejętność ta pozwala basiorowi sterować piaskiem, tak, jakby władał telekinezą. Piasek może obwijać się wokół postaci imitując inne wilki i zwierzęta. Podczas działania iluzji wilk podatny jest na wodę w każdej postaci. Mokry piasek nie tworzy płynnych i realistycznych obrazów.
~ Lodowe szpony - Łapy i pazury pokrywają się twardym lodem. Lodowe pazury łatwiej okaleczają, lecz w większości służą do unieruchomienia ofiary. Po ciosie łapą lód z łapy przechodzi na cel, zamrażając dane miejsce, zmniejszając mobilność celu i zmieniając środek ciężaru. Kiedy są używane jako broń, nie mają większego zastosowania, lecz nie topnieją pod wpływem temperatury.
< UMIEJĘTNOŚCI >
Inteligencja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (109/300pkt)Siła [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (113/300pkt)Obrona [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (72/300pkt)Zwinność [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (141/300pkt)Kondycja [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (124/300pkt)Spryt [Poziom 1]: ★☆☆☆☆ (101/300pkt)Magia [Poziom 2]: ★★☆☆☆ (0/350pkt)
Brak komentarzy
Prześlij komentarz