Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

sobota, 29 stycznia 2022

Visio Electri
Malum, nim się posługuje oraz przedstawia.

Płeć: Basior | Wiek: 2 lata | Rasa: Wilk, prawdopodobnie z genami szakala |
Ranga: Delta | Poziom: 1 (1396/3000 PD) | Stanowisko: Paladyn|
Właściciel: [How] Nietoper / [DC]  Toper#0716
Autor: JadeMerien


< CHARAKTERYSTYKA >
OsobowośćNależy zacząć od tego, że nie jest łatwym typem. Imię porzucił z powodu swojej przeszłości, której stara się nie rozgrzebywać, jednak sama wraca do niego. Niezbyt rozmowny, unika kontaktu i jest zamknięty w sobie. Typowy gbur, ten „dzieciak w klasie”, co siedzi w rogu i po cichu planuje jak każdego zamordować. Naprawdę musi ufać, żeby chociaż powiedzieć coś milszego, zachować się w jakikolwiek sposób „normalnie”. Jest bardzo wybuchowy i skłonny do agresji. Raczej spory woli rozwiązywać przemocą, a dodatkowo na obcych też reaguje raczej niechęcią. Umie jednak powstrzymać swoje emocje i zachowuje się wtedy tak jak zawsze – wygląda zwyczajnie obojętnie, typowy pokerface, chociaż wydaje się raczej smutny, zagubiony. Nikt do końca nie wie, co dzieje się w jego głowie, ale raczej zrezygnował w pewien sposób z życia. Nie kryje się ze swoimi przemyśleniami, jeżeli uważa, że warto coś powiedzieć. Brzydzi się kłamstwem. Rzadko się zastanawia nad tym, jak coś wypowie. Z tego powodu często rani. Ma jednak jakieś sumienie, a przez gardło umie się wydostać przepraszam. Czasem okaże się na swój sposób opiekuńczy, chociażby położy się obok kogoś, kto potrzebuje się wygadać i go posłucha. Nie umie dawać rad, ale słucha. Gdzieś po prostu nie chce, żeby druga osoba przechodziła przez to samo, co on, totalnie sama. Walka to jego żywioł czuje się podczas niej jak ryba w wodzie. Tylko trzy sytuacje potrafią zaburzyć jego myślenie: ogień, ból i zagrożona bliska osoba. Na szczęście się nie przywiązuje, więc raczej nikt nie jest jego słabością. Potrafi się poświęcić, całkowicie, nawet zginąć. Dla kogoś ważnego jest o wiele cieplejszy, przyjaźniejszy. Nie ma problemu z zabijaniem, nie czuje wyrzutów sumienia z tego powodu, chociaż jak to określa „czasem duchy zabitych nawiedzają go w snach”. Dotyczy się to zwłaszcza jego poprzedniej rodziny, którą prawie całkowicie stracił. Był zbyt słaby, by ich obronić, więc niemal za karę pojawiają się oni w jego snach. Co jest niesamowicie zabawne, ból sprawia, że zachowuje się niczym dzikie zwierzę, bądź jakiś berserk, w zależności od sytuacji. Ciężko ustalić, czy to z powodu strachu przez bólem, czy odczuwanej przyjemności wynikającej z niego. Ogień kojarzy mu się po prostu ze stratą bliskich, więc widząc go, wpada w szał i nie potrafi spokojnie zebrać myśli. Generalnie najlepszą opcją zawsze wydaje się wtedy zamknięcie go w ciemnym miejscu bądź porządne związanie i zwyczajne oczekiwanie na to, żeby się uspokoił;
Aparycja: Basior można powiedzieć, że wygląda jak chodząca przytulanka i niebieską aureolą nad głową, o błękitnych oczach. Są to jednak pozory bycia „aniołkiem”, ponieważ ostre kły i pazury, wraz z umiejętnościami oraz charakterem sprawiają, że jest on raczej narzędziem do walki, niż towarzyszem. Białka jego oczu są krwisto czerwone, pod dolnymi powiekami na trzy kropki w kolorze tęczówek. W identycznym odcieniu są również opuszki jego łap. Ma bardzo puchaty ogon, chociaż jego czarna sierść na całym ciele jest niezbyt przyjemna w dotyku, raczej szorstka. O dziwo na jego ciele nie zostają blizny, więc nie da się domyślić tego, jak bardzo lubi walczyć. Jego budowa ciała jest raczej dość atletyczna, co nie zmienia tego, że posiada niesamowicie dużo siły.;
Znaki szczególne:  
~ Jego aureola znika mu znad głowy, jeżeli bliski jest śmierci bądź jest zwyczajnie nieprzytomny;
~ Przy odrobinie światła, wszystkie błękitne części ciała delikatnie połyskują, jednak w zupełnej ciemności zobaczyć można dopiero jego kompletne uzębienie, kiedy zazwyczaj jest już za późno;
Ciekawostki: 
~ Boi się ognia oraz wszystkiego, co nim włada;
~ Boi się okazywać uczucia inne niż gniew, stara się być raczej „obojętny”;
~ Nienawidzi szczeniaków;
~ Czasami „zawiesza się” i rozmyśla o wszystkim, co spotkało go w życiu, są to raczej ponure myśli;
~ Uwielbia walkę i treningi;
< POWIĄZANIA >
Partner/ka: Wolny;
Potomstwo:
 
Brak;
Rodzina: 
Brak ~ W poprzedniej watasze, za rodzinę uważał resztę sierot, które się tam wychowywały, obecnie tak naprawdę nie ma nikogo;
Historia: Nie ma tutaj jakiejś ciekawej historii. Nie zna swoich rodziców. Pierwsze jego wspomnienie to coś w stylu sierocińca. Zbiór losowych szczeniąt bez przeszłości. Miał tam dobre warunki, dbano o niego. Warto wspomnieć, że wataha współpracowała z ludźmi. Wszyscy wierzyli w to samo, opowiadali sobie legendy. Wybrał wtedy swój cel w życiu, by stać się najsilniejszym. Wszyscy żyli w symbiozie i pokoju, pomagali sobie. Dosłownie niebo na ziemi. Szczeniak miał okazję poznawać i szkolić swoje umiejętności pod okiem doświadczonych wojowników. Był dość silny, profesjonalne podejście pozwalało mu na odkrywanie swoich mocnych stron oraz eliminację słabych. Gdzieś w głębi serca wierzył, że będzie w stanie ochronić swoją rodzinę. Sielanka się skończyła. Pojawiła się osada, która postanowiła przejąć tereny zamieszkałe przez jego bliskich. Udało mu się przetrwać i wyruszył w poszukiwaniu szczęścia wraz z drugim ocalałym. Porzucił jednak swoje imię i wraz z przyjacielem stworzyli swoje, nowe. Miało to oznaczać, że nigdy się nie rozstaną. Spotkali na swojej drodze wiele przeszkód w postaci potworów, zmian klimatu, głodu oraz chorób. Nie spotkali żadnego człowieka ani wilka. Jednak ich los się odmienił;

< MAGIA >
Uzdolnienia magiczne: Tak;
Żywioł: 
Ziemia, Ciemność;
Zdolności: 
~ Potrafi rozpływać się niczym mroczny dym, może się przemieszczać w takie formie czy też unikać ataków, ale na bardzo krótkie dystanse w ciągu dnia, w nocy nie ma ograniczenia poza jego własną wytrzymałością, w tej postaci nie jest wrażliwy na ataki fizyczne;
~ Gdy wyczuje swoją bądź przeciwnika krew w swoich ustach, bądź poczuje jakiś dotkliwy ból, przybiera na sile, wytrzymałości oraz szybkości, więc staje się o wiele trudniejszym do pokonania przeciwnikiem. Staje się również mniej wrażliwy na wszystkie ataki, niczym twarda ziemia;~ Potrafi kształtować otaczającą go ciemność, tworząc przedmioty takie jak zbroja, czy też zwykłe, jak narzędzia. Są one wytrzymałe, ale basior musi skupiać uwagę na nich, żeby utrzymywać mrok w narzuconej mu formie;

< UMIEJĘTNOŚCI >
Inteligencja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (34/300pkt)
Siła [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Obrona [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (80/300pkt)
Zwinność [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (53/300pkt)
Kondycja [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (70/300pkt)
Spryt [Poziom 1]: ☆☆☆☆ (51/300pkt)
Magia [Poziom 0/1]: ☆☆☆☆ (40/300pkt)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz