Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

niedziela, 6 grudnia 2020

Od Ice Queen - 7 trening inteligencji

Ostatni trening chodził mi po głowie przez cały dzień. Obrona podsumowała się sama, bo miałam małe przygody związane z moim pechem. Jednak udało mi się go pokonać. Tym razem potrzebowałam paru członków watahy. Najpierw zwróciłam się do Rene z prośbą by przetestowała moją wiedzę na temat taktyki, jakichś schematów. Miałam nerwy jak ze stali, a kiedy wadera się mnie o coś pytała zastanawiałam się dość szybko i odpowiadałam pięknymi długimi zdaniami. Alfa była pod wrażeniem, cieszyłam się iż zauważyła poprawę w mojej inteligencji. Wiedziałam że niema czasu więc długo nie przepytywała mnie z wiedzy o strategiach. Kiedy ktoś ją zawołał, kiwnęła do mnie głową i uśmiechnęła się zadowolona. Poprawiła również moje samopoczucie...
Wtem szybkim aczkolwiek luźnym krokiem udałam się do Raq. U niej miałam dla mnie najtrudniejsze zadanie, miałam wybrać książkę i spróbować przeczytać jak najszybciej... W taki sposób bym również wiedziała co w niej pisze. Tak zwane czytanie ze zrozumieniem! Zadaniem wadery było liczyć czas w który przeczytałam ową książkę jak i przepytanie mnie z jej treści. Raquel była idealną osobą do tego zadania, była bardzo oczytana i wierzyłam że da mi wycisk jak na ostatnim treningu obrony! Jak sądziłam, tak się stało. Czas w którym przeczytałam książkę był bardzo dobry, lecz nie sądziłam że wadera podsunie mi kartkę na której mam zapisać odpowiedzi na jej pytania. Było ich dziesięć, a każde było trudniejsze od drugiego. Udało mi się odpowiedzieć na osiem a to już coś. Podziękowałam samicy i udałam się do swojej jaskini.
Tam czekały już na mnie dwie urocze wadery, Sam i Tris. One również miały sprawdzić moją wiedzę. Zagrałyśmy w parę gier jak i zadały mi sporo zagadek. Dla podpuchy niektóre zagadki z treningów, by zobaczyć poprawę mojej pamięci. Byłam zachwycona jak przez te parę dni udało mi się poprawić swoją inteligencje. Jednak dobrze wiedziałam, że to w większości zasłucha moich przyjaciół i znajomych.

PODSUMOWANIE
Ilość napisanych słów: 308
Ilość zdobytych PD: 154
Nagroda za trening: 100 PD + 3 punkty do inteligencji

Gratulacje trening zaliczony! 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz