Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

wtorek, 1 grudnia 2020

Od Ice Queen - 2 trening inteligencji

Z rana znów padało, a ja nie chciałam jakoś specjalnie moczyć futra. Zwłaszcza że na zewnątrz mało kto się poruszał. Powiewało mrozem, wszyscy uciekali od zimna. Ja zaś kochałam zimno i ogółem jakoś specjalnie go nie odczuwałam. Dobrze wiedziałam że jeśli miałaby nadejść śnieżyca lub byłoby tak zimno że wszystko by zamarzało. Ja bym przeżyła i pomagała jak najlepiej , mojej kochanej watasze. Ale mniejsza o zimno, mróz , lichą pogodę i o mnie. Miałam chęć usiąść i zacząć robić coś , co rozwinie moje umiejętności. Na początek wzięłam biały kamyk i zaczęłam rysować nim po ścianie. Mam nadzieje że moje współlokatorki nie będą miały mi tego za złe. Narysowałam coś dziwnego i próbowałam to zetrzeć, okazało się że ten kamień musiał mieć jakieś specjalne właściwości... Może to magia? (NIE ICE TO KREDA GŁUPKU) Podczas gdy pocierałam go łapą , znikał. Uśmiechnęłam się i zaczęłam rozglądać. W głębi naszej jaskini było jeszcze kilka takich kamyków. Mogłabym też rysować lodem który by się rozpuszczał, ale wszystko by znikało co jakiś czas. Po chwili zaczęłam pisać, pisać na tej ścianie moją historię. Ogółem, moje przeżycia. Rzeczy które chciałabym zrobić... Osiągnąć. Pisanie nie przychodziło mi wcale aż tak łatwo. Niektóre znaki były niezrozumiałe i rozmywałam je niechcący łapą. Muszę nad tym popracować. Jutro pokażę to Sam i Tris! Mam nadzieje że im się spodoba i będziemy mogły robić coś z tym razem.


PODSUMOWANIE
Ilość napisanych słów: 225
Ilość zdobytych PD: 112
Nagroda za trening: 100 PD + 2 punkty do inteligencji

Brak komentarzy

Prześlij komentarz