Newsy



:Aktualności
.Blog przechodzi obecnie renowację
.Już niebawem pojawią się nowości

:Pogoda
Obecna pora roku ~ Jesień
.Temperatura waha się między 10+ a 0- stopni Celcjusza
.Zmiana pory roku nastąpi 15.12.2022

Liczba wilków ~ 27
Wadery ~ 18 + 1 NPC
Basiory ~ 7 + 4 NPC
Szczeniaki ~ 1
Nieobecni: Brak

~Serdecznie zapraszamy♥~

poniedziałek, 7 grudnia 2020

Od Kuroi Hone Cd. Raquel


 Wadera już obróciła się by iść dalej, jednak to co tak nagle powiedział Kuroi sprawiło, że ponownie skierowała łeb w jego stronę.

- Raquel, zaczekaj... - Powiedział z nutą rezygnacji.

- Tak?

-Sama powiedziałaś, że jesteśmy w sytuacji gdzie nie powinno się skrywać swoich talentów, prawda?

-Co masz przez to na myśli?- Zapytała niepewnie wadera.

-Nie powiedziałam ci wszystkiego. O moich mocach i o smokach.- Powiedział opuszczając łeb w dół.

Alchemiczka popatrzyła z nie małym zaciekawieniem na płatnego mordercę. Jednak przy tym było widać, że nie za bardzo podoba jej się, że cały ten czas Kuroi coś skrywał, możliwe, że bardzo ważnego i aż do teraz nie chciał niczego powiedzieć. 'Mój ojciec przekląłby mnie na za to... Ale go tu nie ma, co się martwić, prawda?'- pomyślał wzdychając basior.

-Tak naprawdę z Halcónem nie poszedł jakiś przypadkowy i obcy smok, ale mój towarzysz... Gutou.

-Co?!- Kuroi zwinnym ruchem uciszył waderę pokazując przy tym by była ciszej, ta kiwnęła tylko głową.- Czemu wcześniej o tym nie powiedziałeś?!- Dodała ciszej.

-Mój towarzysz to cóż... dość specyficzny smok...- Odparł Kuroi.-Zachowuje go w sekrecie i jakoś nie widzi mi się by ktoś go zobaczył.- Dodał nieprzyjemnym głosem.

Gdy Kuroi nie usłyszał odpowiedzi od Raquel poniósł łeb do góry i wykonał kilka kroków w jej stron.

-Jeżeli chodzi o moje moce... Jedna z nich może się przydać.

-W jaki sposób?- Zapytała z lekka zaciekawiona alchemiczka.

-Może odwrócić uwagę smoka od ciebie. Skoro nasze przeszkoda to wielkie bydle, na dziewięćdziesiąt procent może z łatwością.- Powiedział basior patrząc na waderę spokojnym wzrokiem.-Możliwe, że już wykrył naszą obecność i cały plan szlag trafi.- Odparł z rezygnacją kierując wzrok w dół.

Raquel?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz